Monday, September 3, 2007

Morgen

Alweer 4 weken ben ik vrij. Eigenlijk geen idee wat ik allemaal heb gedaan in die weken, maar ik weet wel wat ik morgen ga doen. Morgen heb ik het namelijk druk, morgen ben ik uitgerekend. Dus, morgen ga ik bevallen. Al maanden is 4 september een datum waar ik op heb zitten wachten, en morgen is het dan eindelijk zo ver. Heerlijk idee. Ben er aan toe.
Maar zo gaat het helaas niet. Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, zwerft de uitgerekende datum als een feit door je hoofd, maar als het puntje bij het paaltje komt, is die datum vaak leger dan welke andere datum ook. Niels en ik hebben een avond uit gepland, net als vorige keer. En s'ochtends ga ik naar mijn zus (die overigens vorige week is bevallen) en ook s'middags heb ik plannen. Toch druk dus morgen.

1 comment:

Anonymous said...

He Jonah!
Wat een mooie buik heb je! Ik was zo nieuwsgierig naar je gezinsuitbreiding, heb daarom na lange tijd je blog weer eens gelezen. Moest glimlachen toen mijn oog op de foto van je buik viel, was een mooie samenvatting van de info waar ik naar op zoek was. Geen kleintje nog. Maar wel uitgerekend! Spannend. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten en die andere kleine snel in je armen kan sluiten. En leuk te lezen dat Dint zo'n blij meisje is!
Liefs Marieke (D)