Monday, May 16, 2011

In het cafe

Naast me zitten twee scholieren, te werken achter hun laptop, ze bereiden een presentatie voor.
Na een tijd staat een van de twee op.
"Dus je komt wel nog naar school?"
"Ja"
"Dan ga ik nu".
"En zeggen dat je naar de tandarts bent geweest".
"Ja, slaat nergens op dat we steeds een smoes moeten verzinnen. Waarom kunnen we niet gewoon zeggen dat we eerst even thuis hebben gewerkt?"
"Leraren denken dat je minder goed kan werken thuis."
"Slaat nergens op. Ik ga, tot zo."

Ik type rustig door.

9 comments:

Anonymous said...

Ja, dit stukje is leuk! Liefs, Barbara

Research Paper said...

Thank you for sharing such relevant topic with us. I really love all the great stuff you provide. Thanks again and keep it coming.

xeadnl said...

Ik ben op jou blog voor het eerste keer en zie dat je best leuke berichtjes heb staan

Peter

Xeadnl.blogspot.com

Anonymous said...

Great blog really enjoyed reading it. Have bookmarked you and will check back regular. Please feel free to take a look at my blog...
cheap flights to Dalian
Flights to Dalian
DalianFlights

T'ke said...

Zo ongeveer werd ik ook wakker deze morgen...

Pacman said...

Achten Sie darauf, Futterpellets essen, bietet es Unbesiegbarkeit. Sie sind die Geschwindigkeit und auch die Kraft, um Ihre Feinde zu essen gegeben. Nachdem Sie eine Bühne Sie Punkte gegeben sind, und dies kann Ihnen einen kostenlosen Player, bedenken Sie, dass Sie jedoch auch mit einem Labyrinth neuesten und am schwierigsten zu spielen in. vorgestellt

green world said...

Great job, well done

Mathilde said...

Geniaal, vooral erg herkenbaar ;)

Anonymous said...

Onlinefilms-kijken.blogspot.com


mooie blog