Friday, May 16, 2008

Feest

Afgelopen maand was een waar feest. Eerst zijn Niels en ik getrouwd en vervolgens zijn we 3 weken met een Volkswagen busje naar en door Italie gereden. Het was een maand vol vrienden, familie, natuur, lekker eten, muziek, plezier, tijd, avontuur, kado's, schoonheid en liefde. Genieten.
En nu is de maand om en het feest voorbij. Alhoewel, getrouwd zijn is (tot nu toe) een waar feest. Vertellen over hoe mooi de trouwerij was, is ook een feest, en de hagelslag op mijn werk is ook iedere keer weer een feest. Het meezingen met de muziek in de auto en de mensen die naar je lachen, maken de files ook tot een feest, en het in bed stappen na een vermoeide dag is ook een feest. Misschien klopt de uitspraak: "Het leven is een feest". In ieder geval kun je het tot een feest maken. Dint viert ook iedere dag minstends 1 keer haar verjaardag. Dan zingt ze voor zichzelf, zet haar kroon op die ze van de creche kreeg toen ze twee werd, en vraag mij om een kadootje. Een appel in een theedoek is een fantastisch kado.
Vrijdagavond (vanavond) is de avond dat Niels en ik altijd iets leuk doen samen. We hebben besloten vanavond heel vroeg naar bed te gaan want we zijn feestelijk moe.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Jonah,

Gefeliciteerd met jullie trouwen! Jullie hebben er een mooie huwelijksreis van gemaakt, lekker dat jullie er zo van genoten hebben en nog doen.
Onze trouwerij was ook absoluut de op 1 na mooiste dag van m'n leven. Als ik er naar terug kijk word ik helemaal blij. Foto's bekijken is ook zo leuk!
Ik ben benieuwd hoe jullie er uit zagen.

Liefs Meike