Friday, May 23, 2008

Het missen

Ik mis het geklim van beentjes over me heen. Ik mis de verhalen, het gebrabbel en gesabbel. Ik mis het bezig zijn met waar het leven over gaat. Ik mis de liefde die mijn kinderen me geven, de liefde die ik wil geven brult in mijn hart. Ik mis het fietsen met kinderen in de bak, ik mis het zingen voor een halfslapend kind. Ik mis het maken van de keuze welk boekje we vandaag gaan lezen. Ik mis het plezier van het springen op bed. Ik mis het niets doen terwijl het leven om je heen kruipt. Ik mis het belangrijkste in mijn leven.
Ik mis mijn kinderen vandaag.

1 comment:

Anonymous said...

Lieve Joon, dit is zeker ook een belangrijke consequentie cq voordeel incl nadeel van de combinatie moeder/ambitie. Een andere consequentie van met 2 moeders en 4 kleine (kinderstoel-klare)kinderen op vakantie gaan met de trein is: hoe proppen we alles in 1 autotje tussen Crest en Valance?
Een puzzel, net als de rest. We zullen dit dus ook wel geoorganiseerd krijgen...toch? XV