Friday, February 29, 2008

Verzorgen

Op een of andere manier wordt Dint vaak wakker met gigantische klitten achter op haar hoofd. Aangezien ze het vreselijk vindt als ik haar haren kam, is het nogal een onderneming zo vroeg in de ochtend. En soms laat ik het dan maar voor wat het is, een speldje doet wonderen.

Laatst zaten we weer in zo'n ochtend waarin alles net iets langer duurt dan wenselijk. En Dint had dreadlocks achter op haar hoofd. En ze wilde niet dat ik haar haren borstelde.

Dus, op de fiets, met klitten onder de muts.

s' Avonds aan tafel zag ik dat haar haren uitgekamd waren. Niet door Niels, niet door mij. Is dat de verzorgingsstaat?

2 comments:

Willem & Meta said...

Heerlijk lezen Jon, en wat leuk dat je (als het goed is met je nieuwe tool?) ook kunt zien dat ik lees! Hier alles goed, hoewel veel tijd gaat zitten in bruiloftsdagdromerij... oei, dan moeten 's nachts nog teksten worden doorgeakkerd om me voor te bereiden op de les morgenochtend.... niet best. Liefs Meet

Anonymous said...

niet alleen bij kinderen komt het voor. Ben vorige week door vriendinnen uitgelachen omdat ik een vreselijke dread op mijn achterhoofd had zitten , die ik ook al zeker 2 weken verwaarloosde...

liefs nienke